En bra dag med en dum mage! :(

Sov kanske inte så mycket inatt men i stort så är det här en bra dag! =) Har inte gjort så mycket kanske, var bara på halva lektionen sen fick jag massa ont i magen och gick och vilade den började komma tillbaka efter maten igen men nu tror jag den försvinner! =)

Tisdagar är konstiga mitt emellan dagar, händer inte så mycket! Tänkte sätta mig ner lite med naturkunskapen några timmar nu innan vi har vår bruksensemble ikväll =) Behöver egentligen öva på min sångläxa också, e meningen att ja ska kunna den utantill tills imorrn men får se om jag lyckas med det! =) Har lagt upp lite bilder från Lovisas bröllop nu på min facebook och bilddagbok också så de e ju bara att glida förbi om ni är nyfikna! =) det var verkligen superfint! =)

Nej nu ska jag sätta igång med lite ansvarsfullt pluggande! =)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0