En riktigt intensiv dag!!

Börja klockan nio, jag skulle upp och in i duschen var det tänkt! =), blev självklart en liten snoosning först men sen kom jag igång minsan!!
Duscha och gjorde mig lite snabbt iordning, vädret var underbart så dissa sminket så jag skulle kunna sola sen! =) Halv elva sitter jag hos frisören och får håret fixat, det toppas av nåra cm och det känns såå kort men det är så rakt och fint så det får jag leva med! =) Kan bli lite krångligt imorrn bara, brukar vara svårare att få till en snygg frisyr när håret är nyklippt! =)

Efter frisören så skulle jag vidare för att köpa balsam och sen en snabbis förbi mammas jobb innan jag drog vidare för att hitta mig en bh utan band att ha under klänningen imorrn, börja jackten på Lindex men var inte riktigt nöjd och eftersom vi har en nyöppnad, öppna igår, KappAhl i stan så passa jag på och gick dit, mamma kom dit sen med och hon hjälpte mig lite så jag fick tag på min Bh. Sen vart det käk på den asiatiska resturangen, som jag inte kommer ihåg vad den heter, med syrran och Martin upp till Lindex för att köpa mig ett läppstift och sen hem via Lundåkerskolan.

Väl hemma var det inte över minsan, jag tog med mig mitt skolarbete ut i solen och låg där typ över två timmar för att göra klart en seg labbrapport, som jag verkligen hoppas jag blir godkänd på nu! :P Det blev in och renskriva den på datorn vilket tog typ ytterligare en timme, sen färga och slinga mammas hår. En vända till till kvantum för att köpa rakblad, hem igen för att fixa till klänningen. Märker att det va lite klurigt så mamma fick sy det medan ja titta på tv med dom där nere :P hehe, lite fusk ja vet! :P Sen skulle jag ju stryka den med, prova och se hur fint det blev. Slå in presenten till brudparet och skriva på kortet och NU sitter jag här! =)

Det har varit lite fullt sjå typ hela dagen faktiskt, men så e de ibland och det ska bli så fruktansvärt skönt att sova kan jag lova! =) Lite trist att jag inte hann prata när marcus ringde innan heller för nu kan vi inte snacka ikväll och det är ju bara knas! :P

Jaja, ha det gött! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0