En slapp onsdag! =)

Idag är så lugn alltså! =) Förmiddagen var ju inte mycket som hände och sången i eftermiddag vart inställd så har inte lektion förän tio i fyra, har gospelkör då! =) Det känns gött, kommer jag få en del pluggande gjort, om jag skulle sätta mig ner någon gång snart då! =) hehe =)

Jag är något så väldigt sugen på Jensens men det blir ju inget med det på ett tag, hade inte varit helt fel dock!!!=)

Solen skiner iallefall idag med så det hadeju varit najs att gå ut lite men känns som att jag borde fokusa lite på naturkunskapen faktiskt! =) Hade fått någon hemlig vän grej i mitt fack, tycker synd om denna människa för det är inget jag är bra på alls! :P Jag pratar nästan mindre med min hemliga vän än när de inte är hemlig vän, det får ju inte lista ut att jag har dom liksom! :P Fast det kan ju va så jag är snäll! ;)

Tiderna i påsk kanske ändras, eventuellt så ska jag stanna till söndaförmiddagen och inte till långfredan, men inget är bestämt så det är bara till att se vad som händer! =) Men mamma säger att det är en helg man ska fira med familjen och jag vet inte?! Jag brukar ju vara på läger! Men sant kanske inte är så kul att sitta ensam i Sthlm hela påskafton bara för att jag ska till kyrkan på söndan. Men det kanske fixar sig ändå! =)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0