Fem hottest! :P

Fyllde i någon sån på facebook innan med typ de fem jag tyckte var "hottest" :P, det blidde då faktiskt Channing Tatum som etta och Kenny Wormald som tvåa, vad ska man säga, har en liten svaghet för dansare tror jag! ;) Tänkte visa nåt klipp så ni har koll på vilka det är ;)  Börjar med ett klipp ur Step Up med Channing! =) Han spelar Tyler och är typ leadkillen! =) Sjukt nice! :D






Nästa klipp är på Kenny när han spelar Tommy i Center Stage Turn it up! =) Nästan så att han kan få en delad 1:a plats med Channing :P





Två av de bästa filmerna jag sett! :P hehe :D

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Joy

Jag älskar de filmerna!

Gillar typ alla dansfilmer som gjorts.

=)

2009-04-23 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0