Fredagsnöjen! =)

Freda och en helg framför sig! Helt underbart! =)Har precis suttit ute i solen och myst och funderar kring vad jag ska hitta på resten av kvällen, skulle ju kunna göra någon god mat och sätta mig och kolla på någon film, men känns så tragiskt att inte umgås med folk :P hehe. Nej jag står emot det där och har en fredag för mig själv tror jag! =) Imorrn ska jag in till stan med Olivia och dom, kolla på lite grejer som måste fixas, sånt är viktigt ju! =)

Nej det finns inte mycket att upplysa folk om för tillfället =) Det står väldigt still och som det ser ut nu så händer det inget speciellt i helgen egentligen.

Ha en bra helg! =)

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Nu var det länge sen vi sågs, dags att ändra på det :)

2009-04-19 @ 19:59:55
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Philippa

Hej kära syssling! Om du inte har märkt det redan så tänkt jag bara säga att jag har en ny bloggadress: philippaheideman.blogspot.com



Ha det gött! Kram Philippa

2009-04-19 @ 21:11:21
URL: http://philippaheideman.blogspot.com
Postat av: Sven

Hej, hej... har läst dina sista inlägg. Hoppas verkligen att du både blir nöjd med ditt pluggande för att komma in på högskolan och att du också hinner med att trivas där du är. Jag håller alla tummar jag har för dig, jag tror på dig, hela tiden :)



Kram!!!

2009-04-19 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0