Frukost, plugg osså kaffe på det! =)

Gick upp tidigt idag! =) Klockan sex närmare bestämt! =) Skulle gå till BP och möta Jeanine vi typ halv åtta och sen skulle vi vidare in till Odenplan för en mysig frukost på Coffehouse by George =) Det var riktigt najs! Blev scones med philladelfia och marmelad! :D Latte och trevligt tjejsnack på det så var morgonen kirrad! =)

Jeanine vart ju till slut ändå tvungen att gå till jobbet så då fortsatte mina planer, stanna kvar på fiket och plugga i typ tre timmar! =) Det var skönt! Bra att komma ifrån skolmiljön så jag kunde få mig lite ro! :P Lite John Mayer i öronen, en mocha white och lite färsk apelsinjuice så gick studierna stadigt framåt! =)

Resten av dagen är flytande och jag har massa energi, kan vara allt kaffe eller om jag bara som vanligt är sådär lagom rastlös! :P hehe, kanske ska plugga lite till sen, får se det, känner faktiskt inget krav efter min flitiga förmiddag! =)

Nu ska jag göra något, vad vet jag inte men något! :P hehe







Har ju joinat Jeanine och skaffat mig Twitter nu med :P haha, kanske kommer bli lite mer inaktiv här nu då men finns ju där! =)

http://twitter.com/MinstaAlkebratt

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Sjukt mysigt vi hade det :) Och gott!! Verkligen en grej att göra igen!

2009-04-29 @ 14:25:05
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm... studentekonomi... vadå skralt??? =)



/Pappa

2009-04-29 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0