Glad påsk då!=)

Ska jag snart bege mig hemåt Sthlm igen =) Ska käka frukost bara och fixa iordning allt sen drar vi =) När jag kommer tillbaka ska jag hem och fixa mig lite snabbt och sen dra till kyrkan var det tänkt =) Ska va med i Kids på andra mötet så ska försöka hinna gå på första tänkte jag =) Får se hur det blir med det! =) Sjukt trött är jag, hade egentligen velat sova sen när jag kommer hem men det e ju lite överskattat ;)

Igår var det påsk vilket innebar massa gott och viktökning! ;) hehe, på mornen så hade min syrra och hennes fästman gjort iordning en skattjakt åt mig som jag blev klar med efter frukost och som resulterade i godis, självklart i påskägg då! =) Sen vare bara att hålla ut till maten som bestod av påskbord, lax, ägg, jansons och grejer! :D Väldigt gott och man blev väldigt mätt! Självklart lämna man inget riktigt rum till efterrätten utan den fick man ju i princip bara trycka ner! :D Det va gott! =)

På kvällen blev det lite tårta med från pappas kalas! :D mums! Martin fyllde ju år igår med så =)

Det var en mysig dag iallefall! Träffa Jannie med, har inte träffat henne på jättelänge  typ =) inte mycket sen jag blev brunett iallefall =) Hon är asmysig så det va verkligen sjukt najs att träffa henne igen! Kan man lägga till henne i listan över personer jag träffa :P Trodde ju inte jag hade några vänner kvar här nere typ men har träffat massa skoj folk under lovet! =)

Kommer jag åka ner igen om två veckor på bröllop =) Det kommer bli sjukt kul! :D Första vännen som gifter sig så! :D hehe


Aja, ha det gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0