Gomorron! =)

Vakna för kanske inte en evighet sen, men får mig inte mycket till skönhetssömn asså! =/ Funderar på om kdden stör min sömn, för puffig lr mjuk lr nåt sånt! Aja, igårkväll så umgick jag stört mycke med syster, vi fixade lite grejer sen drog vi till konserten med ungdomskören i missionskyrkan och där träffa man folk man inte alltid träffar! =) Det va kul, efter det drog vi hem till Lovisa, jag va kanske femte hjulet då eftersom lovis hade sin och Madde hade sin, men kände mig inte som nåt femte hjul inte! :P Kolla på vänner och sen käka vi lite kvällsmacka och drack te med hennes föräldrar med, det vart så skoj o mysit! =) Träffar la inte Lovis innan hennes bröllop nästa gång så! =)

Nu ska jag inte sitta här med, ska fixa maten med syster idag så måste göra mig i ordning så jag kan handla =)


Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0