I Gislaved igen=)

Kom hem nu för typ en timme sen kanske och landade framför mammas dator på en gång =) Måste ju ha nån att sitta vid!!:P Gjorde faktiskt min närvarouppgift med och fick alla rät denna gången! :D så nice! :D

Får se hur veckan blir men för tillfället sere ut såhär, imorrn ska jag hänga med syrran och aa syssla me lite hemligheter =) Sen på kvällen ska jag nog på någon gospelkonsert med ungdomskören i Gvd som jag inte visste fanns :P Och sen blire nog te och mys =) På söndag har jag faktiskt inte tänkt ut så mycket! Hoppas på sol så ja kan´plugga ute i trädgården och sola lite mysit =) hehe, så det ska vara, har någon nåt annat förslag så varsgod! :P

På måndag kommer nog Marcus med mycket mer än så vet jag inte just nu, man kan ju inte planera allt i livet :) På tisdag har jag en tandläkartid inbokad och onsdagkväll blire nog fika i Vmo med flickor från förr! =)

Det blir nog ett bra lov om det blir som jag vill! =) Måste klippa pappa i helgen med kom jag på men det blir la nån dag på det! =)

Nu ska jag ner och käka iallefall! =D Gratis mat!!!! =D

Ha det gött! =)

Kommentarer
Postat av: Sven

SÅÅÅ kul att du är hemma en stund :)

Men inte MÅSTE du klippa mig, jag har så lite hår kvar, så det ordnar sig nog ändå :)

2009-04-04 @ 03:52:54
Postat av: Sven

STORT GRATTIS till att uppgiften gick bra :)

2009-04-04 @ 03:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0