Kyrkohistoria och hemresa! =)

Börjar dagen med ett pass kyrkohistoria idag då =) Det kan var rätt intressant ibland, det är så sjukt olika faktiskt! =) Sen är det iallefall morotssoppa med räkor till lunch!!! :D underbart!! Har längtat typ hela veckan efter det! :P hehe, Måste packa när jag käkat för bussen hem går halv tre så måste härifrån typ halv två =) Sen halv sju skulle antagligen en styck syster hämta mig i Jönköping och hem för att tagg för Lovisas bröllop! :D Ser fram emot helgen! Ska bli så kul, få klä sig fin och grejer! :D hihi

Nu måste jag springa till lektionen innan jag missar den! :P

Glöm inte bort att hänga lite på min och brorsans myspace!! ;)

http://www.myspace.com/allke


Ha det gött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0