Naturkunskap med John Mayer

Ska hem i övermorgon =) Ska bli nice! Ska ju på bröllop, Lovisa, min barndomskompis, ska gifta sig! Hur kul är inte det liksom! :D Har inte varit på så mycket bröllop i mitt liv, bara några få avlägsna släktingar liksom så detta är superkul! =) Köpt present har jag gjort med minsan! :D hihi

Har fått en hel del plugg gjort av min laborationsrapport nu med! =) Känns skönt, vet inte om det är godkänt med annars har jag väl missförstått, får väl ta ett g i Naturkunskapen i värsta fall! =)

Har hittat en sjukt skön skiva att plugga till, John Mayers Continuum. Sjukt soft musik!!! =) Tänkte dela med mig av en av favoriterna! =) Om jag nu lyckats utan att strula till det! :P hehe ;) (Tack för hjälpen Jeanine! :D)

"Stop This Train"




Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Jeanine

You're welcommen :) lätt, eller hur? :)

2009-04-22 @ 18:50:17
URL: http://barajeanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0