Onsdag, sol och sång! =)

Okej solen kanske bara delvis stämmer! :P Ingen riktig sol ute direkt kanske men solariet var varmt och skönt! ;) Hihi :P

Sitter och försöker lyssna på min sångläxa massa nu så jag kan hur den går till sånglektionen sen iallefall, har ju glömt det under veckan så börja nu såhär 2 timmar innan lektionen! :P hehe, har glömt att göra uppvärmningen som jag egentligen ska göra varje dag med för att få lite mer behärskning över min huvudklang! :P jaja, har en typ jazzlåt som sångläxa iallefall,klart jag har hört talas om den förr men faktiskt inte hört den! :P Tänkte lägga in den så kan ju er allmänbildning öka om det skulle behövas iallefall! :P



"Cry me a river", en av alla tusen versioner som finns :P Sjunger den i något högre tonart tror jag däremot, måste ju som sagt lära mig att behärska huvudklangen så denna låten ska väl vara rätt passande till det =)

Nu ska jag göra mina övningar med :P

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0