Städa, packa, hem imorrn! =)

Idag har jag varit så grymt effektiv igen! :D hehe, har börjat dagen med själavårdslektion med rektorn sen så efter lunchen plugga jag tills det var dags för musikteori =) Och efter den så slängdes det in en tvätt och sen drog jag vidare till solariet för att njuta lite i färgande värme! :D yes! :D

När jag kom hem därifrån så städa jag klart, då mena jag städa på riktigt, som att plocka upp allt från golvet när jag damsög och damma och våttorka och allt sånt smått som gör rummet mysigt! =) Tvätta klart nästan all smutstvätt med och om inte alltför lång stund så tänkte jag sätta igång och packa, antingen det lr plugga men drar ju hem imorrn så då måste det va klart! =) Vill man ju umgås så mycket man kan innan man drar så då äre ändå bättre att packa idag! =)

Nu funderar jag faktiskt på lite cs igen och sen så blire mat som gäller!!

Ha det gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0