"The heart of life"

Så strax efter jag kände vilken skön dag jag hade och börja fundera lite mer över naturkunskapen och jag vet inte vad, bruksensemblen vi skulle ha nu ikväll så blev jag så sjukt stressad på något sätt! Magen bara vände sig ut och in och sängen var min säkraste utväg!! La mig ner för att typ krama om mitt täcke och kanske kan erkänna att det rann en tår eller två och allt kändes så hopplöst och så var min John Mayer skiva på och så kom den här låten, The heart of life, sjukt passande just då! Verkligen!! =)



"I hate to see you cry
Lying there in that position
There's things you need to hear
So turn off your tears and listen

Pain throws you heart to the ground
Love turns the whole thing around
No, it won't all go the way, it should
But I know the heart of life is good"




Man blev ju helt enkelt tvungen att ta sig i nacken och städa iordning rummet lite! :P







Kommentarer
Postat av: Mamma

Min lilla goa dotter, vad fin du är. En jättebra bild. Kram! Mamma

2009-04-29 @ 14:20:07
Postat av: Anonym

Gullunge =) Var rädd om dig! Massor av kramar från pappa ;)

2009-04-29 @ 16:53:47
Postat av: Anonym

Glömde säga vad toppenfin du är på fotot. Precis som i verkligheten ;) Pappa

2009-04-29 @ 16:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0