Tillbaka i stan! =)

Nu har jag varit tillbaka i Sthlm i nåra dagar, lr a typ tre och jag har kommit in i rutinerna :P Kom ju hit i söndass efter en snabbis hem med packning så bar det iväg till kyrkan där två möten väntade mig =) Var med i kids andra mötet så efter skulle vi packa ihop och städa och det tog sin tid faktiskt =) Kom därifrån typ halv nio =) Då begav jag mig hem och hade svårt att hålla mig vaken faktiskt =) Sjukt trött! :P

Igår så blev det en dag i sängen till stor del =) Men inte bara :P Sola en liten stund på dan med, i det skönaste solariet med aquafresh och grejer! :D hehe, det var riktigt najs! =) Sen blev det massa cs framåt kvällen med Klin, olov, conrad och Frändå en stund med =) Det va skoj, jag är riktigt kass, men det är kul! :D jag kan leva med att vara kass faktiskt ;) hehe Skulle göra min osmoslab igårkväll med med dumma potatisarna och precis när man vart klar så drog jag, klin, conrad och olov in till stan för att kolla på "män som hatar kvinnor", jag tyckte den var väldigt bra om jag får säga det själv ;) Trots lite småstöriga, smådryga stockholmare på ens högra sida så bar filmen igenom! :P haha, ne men den var kanske lite rå men samtidigt väldigt bra! =) Som olov sa, en bra deckare ska ju faktiskt få en att typ bli spänd, så man typ mår dåligt där ett tag! :P Då äre som det ska! ;)

Idag har också varit slappt, kompledigt så har varit hemma, kom på att jag hade rep med musikteamet från kyrkan ikväll med och kom nyss hem därifrån typ =) Det var riktigt roligt! Jag är inte med och sjunger i kyrkan som det är nu, men det gör inget. Jag tycker det är kul ändå! Med repen och det! =) Vet inte om jag skulle hunnit med det heller faktiskt:P Är jag inte med i Kids en söndag så är jag i NP så har la inte någon söndag över till musik just nu =) Men får se, om det blir häruppe jag pluggar i framtiden så kanske det kommer då! =)

Nu ska jag ringa Marcus och sen sova tänkte jag =) Vill komma i säng i tid eftersom jag börjar skolan imorrn, skulle vara gött att vara lite utvilad!! =)

Ha det gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0