Torsdag med efterrätt! =)

Så de ee torsda och förutom att ja missa min tvätttid så vare ju spenatsoppa till lunch ida och äppelpaj med vaniljvisp till efterrätt! :D Bästa lunchdagen i veckan, efterrätt varje torsda är riktigt najs! =) Annars hare blivit lite plugg ida faktiskt, inte lika mycket som det var tänkt men man tappar gnistan när man fick tillbaka förra inlämningsuppgiften där jag bara fick G+, har inte råd att få G, kommer jag sänka mitt medel och antagligen inte komma in någonstans! Har hört att det kommer vara fler som vill plugga till hösten med pga att arbetslösheten ökar. Får se hur det här går, men kommer jag inte in är jag ju körd! Måste hitta ett jobb, vilket jag antagligen inte kommer hitta för jag måste ju börja betala av min studieskuld efter ett halvår tror jag det är!

Har hällt ut mina potatisar ur vattnet nu iallefall, mätt och lekt med dom så får vi se om jag kan lyckas med den här labrapporten. Har ju aldrig skrivit någon innan så fattar inte riktigt hur jag ska göra med allt. Menmen :P Snart är det helg och det är ju bara underbart! =)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0