Vad ska man säga?

Har haft några underbara dagar!, önskar jag kunde säga mer, men allt är inte läge att skriva här! =)

Önskar att dagarna var längre, kommer ta så lång tid till nästa gång om det nu blir någon mer gång, det vet man ju faktiskt inte! Önskar lite att jag kunde skriva öppet om allt med, men som sagt, allt är inte läge att lägga ut här! =)

Min dator funkar igen nu Btw och snart är det påsk! =) Det var tydligen laddaren igen, stiftet i, vilket är lite konstit eftersom jag köpte ny laddare och datorn strula från början, så jag köpte en ny laddare som va sönder då? Och ändå fick man betala nu igen! Det e la lite knas kanske! =) Men skönt att ha en dator igen!!! :P hehe

Igår ringde verksamhetsledaren från Vitsippan iallefall =) Och jag har jobb i sommar! =) Natt på äldreboende!!! :D GREAT!! hehe

Träffa Suss i Vmo innan! =) Tog en fika och tjöta lite nostalgi, vilket jag också gjorde med Sanna igår faktiskt! =)

Sjukt kul att träffa lite gamla vänner, vill ju inte förlora alla kontakter man äger och har! =)

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0