Börjar få lite ordning, kanske :P

Jag har börjat strukturera upp allt lite mer nu! =) Från och med denna månaden typ, en seriös budget med seriös uppföljning, spara kvitton och skriva upp inköp och grejer! =) Tränar upp min ordentliga sida! :P Jag vet att den finns där inne någonstans, ska bara se till att få fram den! =) Menar att jag går och plockar upp när det är lite stökigt måste ju innebära att det är någon sida av mig som börjat växa som inte direkt synts förut! ;)

Haft en trevlig vecka! =) I onsdags så skulle jag bjuda Marcus på tre rätters och det var riktigt najs, tycker jag iallefall! ;) Kan inte hjälpa att jag e en grym kock! ;) Det blev iallefall Lax Surprise till förrätt, en pasta med lax och räksås till huvudrätt och hallonmousse till dessert! :D Riktigt mums! =) Inte nog med det, min älskling hade köpt med sig en Ben and Jerrys till mig med som ja kunde slå i mig lite av på kvällen och som ja smaskar på nu! :D

Igår så vare dags för mig och Tessan att åka in till stan =) Köpte lite kläder bland annat (lugn inte över budget! ;)) och sen lite andra grejer, som pennor och sånt behövligt. Lite besviken för jag råkade köpa en vit hålslagare istället för svart! =/ matchar inte på skrivbordet!! :P

På kvällen åkte jag hem till Tessan och gjorde henne till en nyklipt brunett!! :D Det blev riktigt bra! Tänkte lägga upp före-efter bilden här =)

Nu ska jag titta klart på Top Model och sen åka och veckohandla!! =)

Ha det gött!








Mums!! =)

Mumsig trerätters!! :D









Stunning! =)

Tessan goes Brunett




Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig flicka! ;)

2009-08-28 @ 18:56:03
Postat av: Carro

Måste ju chocka alla någon gång! ;P

2009-08-28 @ 19:47:30
URL: http://ettkristetliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0