En ledig natt kvar, nästa natt jag sover är i Gbg!! =)

Sitter och väntar på Marcus =) Han ska hit o hälsa på tills imorrn =) Åka till min bror ida, fixa lite, klippa honom och laga lite mat o sådär!! =) Sen hem till familjen, sova sista natten i sängen här innan Gbg =) Visst jag kommer sova mer i sängen, men inga nätter!! :) På torsda flyttar jag, det närmar sig verkligen, de flesta av mina grejer är redan där så det är jag och lite kläder som saknas sen är flytten klar!! =)

Ska börja leta efter någon kyrka när jag kommer dit med, får se var jag tar vägen.

Nu måste jag ju klä på mig så ja har lite kläder när han kommer! =) Han ska få sina presenter ida med!! lite nervös, tänk om han blir besviken!! =/ aja :P

Ha det gött!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i gbg ska du bo?

2009-08-10 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0