Hemma hos Marcus =)

Japp då hamnade jag hemma hos Marcus igen :P Var ju på kräftskiva igårkväll och när han skulle köra hem mig så blev det visst så att ja fick plocka ihop mina grejer och hänga med ut till ön, hade egentligen tänkt gå till kyrkan ida men jag gör det nästa sönda! =) Han åker ju snart till kreta så vill hinna umgås med honom innan det! =) Just nu jobbar han dock så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i sex timmar men nåt ska nog bli av =) Har ju dator och tv så borde överleva! ;)

Imorrn ska jag till optikern för jag vill ha nya glas iallefall till mina bågar men funderar skarpt på att köpa nya bågar också!! =) Titta runt lite när jag va där och boka tid och hitta några jag tyckte om så får se! =)

Jaja, kanske ska käka lite frukost nu! =) Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0