Inne på spurtsträckan nu!! :P

Så månda ida, tre nätter kvar och sen drar jag!! =) Känns fint!! =)

I helgen fick jag träffa Marcus lite, han kom i lördas och så skulle vi till min bror, vi åt lite och köpte lite mat att fylla hans kyl o frys med!! :P Medan jag och Marcus var i affären så fixade Robert det sista med present som jag köpt av honom till Marcus, han fick måla tre tavlor=) Jättesnygga!!! =) Ska lägga ut dom så fort det går så får ni se vilken talangfull bror ja har! ;) Marcus var nog nöjd verkade det som!! Hoppas på det iallefall =) Han fick nån mer småsak men aa det var ju huvudgrejen :P

I söndas fick vi åka till Jkpg igen för jag hade självklart glömt min handväska med plånbok och grejer hos bror min så vi åkte in till Pingstkyrkan och hämtade upp den =) Sen fick jag bjuda min älskling på en fika innan vi åkte hem igen =)

Nu ska jag gå ner och klippa mamma, sen äre snart dags att åka tillbaka till jobbet =)

Ha det gött!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0