Snart dags att sätta igång med plugg! =)

Så nu har jag lugnt hunnit slå mig till ro i Gbg =) Har fixat iordning mitt rum och hunnit med min och Marcus semester till Malmö! =) det var verkligen en riktigt mysig och trevlig lite semester, bodde ju på Hilton och det var så fint hotell!! =)

Rummet kanske inte var superspeciellt, men toaletten var riktigt najs och hissen som var med glasvägg mot stan så man hade superfin utsikt och frukostbuffen var riktigt najs! =) När man kom dit så sa man vilket rum man bodde på sen så blev vi placerade vid något bord! =) har inte varit med om bordsplacering till hotellfrukost innan :P Det kändes lite lyxit :P hehe, vi hade några riktigt fina dagar iallefall och nu är det bara en vecka kvar sen börjar skolan =)

Lite förväntansfull är jag fast samtidigt förstår jag att det kommer bli fyra jobbiga år! ;) menmen, det ska jag nog ta mig igenom!! =)

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det går rätt fort när det väl sätter igång ;) Alla kurser är så korta så man tycker inte man mer än hunnit börja innan den är slut och man börjar på nästa :)

2009-08-24 @ 14:15:54
URL: http://lamadde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0