En ändrad kväll!

Kvällen är lite ändrad i vissa punkter, jag ska inte till Nalen och lyssna på Felicia längre, orkar faktiskt inte. Istället blire en härlig hemmakväll med lite chips och någon film. Ska bli skönt, bara ligga i sängen och njuta, träningen är inställd, städningen är framflyttad och jag ska BARA gotta mig! :D De ni! ;)

Imorgon äre kursen i gamla testamentet som gäller, är ja inte pigg då så äre tyvär alldeles för lätt att somna! =)

Funderingar för framtiden som formas, jag kommer antagligen plugga känner att jag vill ha det, men valet är mellan lärare och undersköterska. Gillar ju att jobba på äldreboende, speciellt natttid och funderar på att skita i att folk tycker att det inte är värt att BARA vara undersköterska. Varför måste man ha en klassig utbildning när man faktiskt brinner för "skitjobben"? =) Aja! Får se lite var jag tar vägen!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Kämpa på tjejen! Det är du som ska leva ditt liv, inte omgivningen, så välj det du vill!!! :)

2009-02-03 @ 18:47:27
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Philippa

Jag tycker verkligen att du ska skita i folk som tycker att undersköterska är ett skitjobb.

Vadå BARA?! Det är bättre att tänka på vad man själv får ut av yrket. Tänk liksom vad man får glädja andra. Det ligger ju mycket större värde i det =)

2009-02-03 @ 22:48:44
URL: http://philippah.blogg.se/
Postat av: Sven

Klart du ska välja det DU vill göra :D Inget snack om saken!!! /Farsan

2009-02-04 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0