En kväll i det blå!!

Såhär kvällen före den där kärlekstramsdan ;) så har jag kommit att tänka på mötet i kyrkan i onsdas. Det var helt underbart med mycket lovsång och nattvard och sånt sen fick jag en komplimang den kvällen med som jag verkligen inte kan släppa! Fast det vill jag inte heller för det gör mig så fruktansvärt glad att tänka på det! Tänker faktiskt inte skriva ut grejen för det känns lite skumt på nåt sätt, ni som vill får ju gärna fråga så kanske jag svarar, sen har jag ju redan berättat för de flesta! =) En komplimang vid rätt tillfälle kan betyda så sjukt mycket, och det jag fick höra i onsdaskväll kommer jag ju leva på hela livet! :D YEAH!!!! :D Sjukt uppmuntrande var det! Men men, nu har jag svamlat om det tillräckligt länge!

Ha en bra kväll! =) Hoppas ni får en fin såndär hjärtedag imorrn iallefall! =)

Kommentarer
Postat av: Sven

Hoppas du oxå får en fin hjärtedag mitt hjärta :)

Och visst är det kul med uppmuntran, det kan man aldrig få för mycket av:)

2009-02-13 @ 23:22:35
Postat av: Mamma

Jag tycker verkligen också det var roligt att du fick den här hemliga komplimangen. Du är verkligen värd den och gläd dig!

2009-02-14 @ 19:43:25
Postat av: mia

Hej! Hoppas allt är underbart med dig! Tror inte det va! (uthyrningen alltså)...! Men har du tid o vägarna förbi så stanna gärna förbi!

Kram

2009-02-14 @ 20:28:04
URL: http://misenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0