En lugn tisdag! =)

Gårdagen avslutades tillsammans med Jeanine i Kungsängen hemma hos Emanuel, spelade något smart-spel mot honom och Elin och självklart vann vi! :D Hade ju ändå med siffror att göra! ;) Innan det bar iväg dit så fick jag ett ryck och klippte lugg igen :P det händer ju lite då och då som de flesta vet :P Lite tråkit tänker alltid att jag ska låta den växa ut ordentligen sen kommer impulsen och den ryker av! :P Men men det kan jag ta ;) haha


Idag så vare segt på förmiddan, trött o seg o grejer och kom på nu att mina grejer ligger kvar i klassrummet :P Så det kan gå! :P Ska nog till Nalen ikväll och lyssna på Felicia, blir bra, tills dess måste jag fixa rummet och förhoppningsvis hinna träna lite! :D Efter den här helgen så äre nog en bra idé! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0