En vecka sen senast!

Det blir inte mycke uppdateringar asså =) Men varför skriva om jag inte har något att skriva? =)

Är hemma på lov nu, kom hem i söndas och har hunnit med två tandläkarbesök :( Inte min favoritsysselsättning direkt! :P Känns som om jag har en stor fet fläskläpp just nu! Men tror det håller på att lägga sig lite =)

Allt är inte alltid lätt och just nu är det svårt men jag är stark för jag har Gud! 

Psalm 23:3-4
"Han ger mig ny kraft och leder mig på rätta vägar, sitt namn till ära. Inte ens i den mörkaste dal fruktar jag något ont, ty du är med mig, din käpp och din stav gör mig trygg."

Livet kan ju inte alltid vara enkelt och myspys, då skulle man ju inte uppskatta det när det väl kom! =)

Predikaren 7:15
"På lyckans dag skall du vara lycklig, och på olyckans dag skall du tänka så: Gud har gjort även denna dag, och människan har inget att klandra honom för."


För tillfället kanske det inte är så himla enkelt att se ljuset men jag vet att det finns där borta någonstans och Gud kommer leda dit mig! =) Det är bara att hålla ut tills dess och göra det absolut bästa av situationen för jag älskar Gud och litar på att han finns med mig i allt och leder mig rätt!

Jag är stark för jag har Gud!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0