Första efter brejket! :D

Första inlägget efter min paus och den var la nyttig kanske, typ förra lördagen istället för att sitta här så satt jag i min fåtölj och kolla på Vänner i princip hela dan :P Men hann med en liten andakt med faktiskt och det va ju härlit! =) När man väl kommer in i en personlig andakt och "kommer igång" så vill man inte riktigt sluta, det är lite coolt att det är effekten som blir, man vill liksom inte sluta umgås med Gud när man väl lyckats få fokusering och kunnat släppa allt runt omkring! =)

Idag har jag iallefall än så länge varit och fyllt i min tatuering =) behövdes lite så, var egentligen inte så farligt men bäst och fixa när det ändå var gratis! :D hehe (så vet du det pappa och behöver inte oroa dig för att det kosta massa pengar! ;))

Ska in till stan efter lunchen sen och träffa Emma =) Ska hem och hälsa på i hennes nya lägenhet och det ser jag fram emot! :) Funderar på om jag ska dra förbi kungstappen på vägen, men får se! =)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sven

Okey! Då vet jag det ;) (Att det var "billigt")

Kul att du hittat andaktsron :) Kul oxå att vi kunde hälsa på både farfar/Ulla och mormor tillsammans när jag var upp häromdan. Kul att du hade tid :)

2009-02-13 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0