Helgen! :)

Har precis haft en så underbar helg så det anas inte! :D

I fredags begav jag mig till Gbg och efter 6 timmar på bussen fick jag äntligen gå ur och det blev en fika med Tessan! :D Underbart! :D Hon skulle ju bege sig sen så då var det bara att vänta på lite mer sällskap, så vandra omkring lite i Gbg i typ två timmar innan nästa sällskap kom och helgen började arta sig ordentligt! ;) Och sen när Jeanine äntligen kom ner med så vare dags att under något stressade förhållanden fixa tavlan till Johan! Om jag får säga det själv så blev den så fin så! ;) haha, underbart! :D

Sen vare dags för lite mat på stan, vi åt på någon palestinsk resturang och det var la lite spännande så tur att vi fika efter bara så man blev mätt ;) haha

Det var en riktigt härlig fredag iallefall som avslutades sovandes hemma hos Jeanines jobbakompis! :D

Lördagen var min och Jeanines större delen av dan! =) Vi drog till ett fik på avenyn och vi satt där! :D åt frukost, lunch och kvällsmat! ;) haha Hon skulle ju bort till sin pojkvän sen men hon va så snäll och stanna tills Marcus kom in =) Sen fick hon i och för sig skjuts då me så de va la värt! :P Jag och marcus drog vidare till Linus och Tessan och där spenderade jag resten av kvällen. Det var verkligen hur kul som helst med allt! Så länge sen jag hängde med Tessan! Asgött! :D Vad ska man säga, det går verkligen inte att återge en sån här helg för ingen kommer förstå hur bra jag har haft det ändå! :D Men men, sov hos Tessan och Linus och va vaken så länge jag kunde så jag inte skulle förlora någon tid! :P hehe :D

Tidigt tåg hem på söndagen och direkt till kyrkan! Skulle vara i Kids så hade en del att fixa när man kom fram, fixa iordning lokalen och allt sånt, kunde ju inte släppa Gbg i tankarna så det vart lite påfrestande men när barnen kommit och vi lekte och sådär så blev det bättre iallefall! :P Man behöver ju bara ställa om sig egentligen så att säga så går det bättre sen! =)

Passion Church är numer Hillsong Stockholm är värt att nämna med! :D Kom dit någon gång om du har tillfälle! Riktigt bra kyrka! :D http://hillsong.se

Ida ska ja bege mig till Jeanine och sen ska vi vidare till Emanuel och ha det så trevligt så! =)

Ha det gött och tack för en underbar helg till alla inblandade! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0