Jobb och slit...lov?? :S

Det enda som fått mig att känna av lovet än så länge ida va sovmorronen annars har ja bara vart nyttig nästan hela dan :P

När jag kom upp så fixa jag med lite räkningar osv som skulle betalas och sen så skulle jag till gymnasiet till deras syv på komvux och skrev in mig på Naturkunskap B så jag kan söka högskolan i Göteborg också till hösten och inte blir låst till Sthlm =) Jag trivs väldigt bra i Sthlm och trivs sjukt bra i kyrkan men tror det är dags för mig att åka vidare ändå! =) Den senaste tiden speciellt har jag märkt hur mina nära vänner ändå är där borta. Kommer bli riktigt svårt att hitta en kyrka jag kommer trivas i lika mycket där, risken finns och jag är rädd att jag aldrig gör det. Men jag får göra det bästa av situationen och hoppas att jag fortfarande kan höra av mig till dom i Hillsong trots att jag lämnat om jag behöver det stödet. =) Men inget är säkert än, men vill inte ta bort valmöjligheten iallefall!=)

Efter jag vart hos Syv vare dags för en tripp till data center för att fixa mig en laddare till min dator eftersom min paja helt igårkväll :( Sen handla jag lite matgrejer :D köttfärs och sånt till en tacogratäng, som jag bara måste få säga att den vart riktigt najs! ;) Nu har jag precis fixat mammas hår, färgat och slingat och sen ska vi kolla på julkonserten från skolan =) mamma vill ju så gärna se det så då får ja ju med det igen :P hehe :D

Imorrn åker jag till Gbg efter ännu ett tandläkarbesök =/ Hoppas bedövningen släpper tills jag är där :P hehe :D
Ska hälsa på Jonas först iallefall, ska bli kul, har inte träffat honom på ett tag och han är en av de där vännerna som verkligen gör att jag vill flytta dit! =) Sen på freda så ska jag hänga lite med Tessan och kanske träffa Marcus med, får se lite. Men min tur att bjuda Tessan på fika denna gången iallefall! ;) Saknar henne! Sthlm är inte lika kul utan henne!!! (Hoppas du läser detta ;P) Det kommer nog bli fina dagar iallefall, träffa nåra av de vännerna som står mig närmst, aldrig fel! =)

Nu ska jag nog faktiskt träna om jag orkar =)

Ha det gött! =)


Kommentarer
Postat av: Jeanine

Grahamspannkakor är jätte enkelt! Byt bara ut mjölet mot grahamsmjöl (antingen allt, eller 1/3 vetemjöl, 2/3 grahamsmjöl). Och finriv moroten o blanda med smeten :) Try it!

2009-02-25 @ 22:09:00
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Sven

Lycka till med ditt sökande efter skola och stad. Jag tror, hoppas och vet att Han du tror på vill leda dig rätt :)



/Sven

2009-02-28 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0