Sånglektionen

Har precis haft 40min gitarr följt av en och en halvtimme sånglektion så det har ju vart kul! =) Sången gick till en viss del bättre ida, hade lite mer självförtroende tror jag, känt mig riktigt kass det senaste men det börjar släppa lite tror jag. Ibland är det så, man hör sig själv och man bara i princip bläääääää! :P Sjöng Shackles det sista nu och jag har så FRUKTANSVÄRT svårt för den låten alltså! :P Sjukt tråkig, den låter så himla platt om man inte har en riktig soulröst att fixa den med och det har jag verkligen inte iallefall!:P

Tror jag ska träffa Johanna sen fast vet inte hur det blev har inte hört nåt mer. Men får se hur kvällen blir, kanske blir rätt tom men de ee lugnt faktiskt! Har ju säsong 9 av vänner att kolla klart på! ;)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0