13 januari och såhär dagen efter! =)

Det är ju dagen efter en hel del kan man tänka, fast syftar faktiskt på min tatuering som jag gjorde igår! :D Asgött att ha fixat det nu! :D Drog dit med Klin från klassen osså hängde ju Olivia, Sara och Charlotta från klassen med också som moraliskt stöd då! Jag blev så sjukt nöjd med min! Var lite sådär onödigt nervös innan, slog mig en timme innan att jag verkligen skulle göra det så då kom typ all nervositet :P Läskit :P Men aa, förberedde mig på det värsta och sen va det inte så farligt, visst gjorde det väl ont men inte alls så mycket som jag räknat med liksom :D



 




Det är en kristussymbol med Alfa och Omega i. Innebär att Kristus är för evigt typ, att han är alltings början och alltings slut! =) Kan ju vara bra att påminna sig själv om ibland ändå, att han finns ändå alltid med mig no matter what liksom =) Grymt!

Annars träffa ja min pappa ida =) Det va ju kul, han bjöd mig på lite mat och jag lyckades få ur mig att jag gjort tatueringen, var lite orolig över reaktionen men den var inte alls så stark som jag förväntat mig :D känns bra! :D Fick lite rikskuponger innan han drog hem med, alltid bra att ha! ;) Blir en middag på Jensens för dom! :D

Efter lite slarv med träningen så vare dags ida igen, lite tråkigt bara att den nya dvdn jag prova ida va för enkel, lr asså den va liksom inte jobbig bara långtråkig så kommer ju inte göra den fler ggr iallefall =)

Tänkte gå o bädda rent nu sen ska jag sova i mitt nystädade rum, Underbart! :D

Hade gött!

Kommentarer
Postat av: anna

blev jättebra, sitter på ett perfekt ställe me :)

2009-01-14 @ 17:03:02
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Helt galet snygg tatuering ! :D

Gjorde det ont ?:o

2009-01-19 @ 16:56:49
URL: http://denstoraflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0