Effektiv och hurtig! =)

Har fått så mycket gjort idag, känns sjukt bra! :D Kom upp i tid för det första, duscha och gjorde mig iordning, lyssna på S club 7 under tiden och fick en sån sjuk energikick som folk fick veta av vid frukosten sen =) hehe :D Nej såå farligt var det faktiskt inte, men jag va sjukt pigg ändå :D hehe

Skulle gå bort till lektionen i glasögonen redo för att jobba hårt men blev stoppad och det blev berättat för mig att den va inställd liksom den vi skulle ha på eftermiddan så jag var ledig hela dan, det va ju lite trist att man gick upp i onödan men aa då kan man ju plugga tänkte jag. Och det började iallefall bra när jag satte mig ner med min omöjlig pianoläxa sen så lämnade jag pluggandet för att sätta igång med annat, det blidde av till affären och hem för att göra glass! :D Yes! tre olika blev det och  det räckte ju till de som ville ha :D hehe :D jag gillar att laga mat lr baka åt andra, mycke roligare då ju! :D Det skulle man önska att man gjorde oftare! :D

Satte igång med en städning av rummet sen med :D sjukt, bara en vecka sen senast, känns ju som om jag håller på att bli ordentlig, vilket är en nästan lite skrämmande tanke men det ska jag väl kunna ta! :P Efter min lilla städning så blev det ett avsnitt av förhäxad innan det var glassdags! :D hehe, sen tog jag mig i kragen och tränade också! :D Sjukt effektivt kändes det, jobbigt men kul! :D

Förstår inte varifrån jag får all den här energin :P hehe :D Men inget att klaga på iallefall! :D

Ha det gött! :D



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hehe... Jag har inte heller varit ledig idag så jag gjorde ungefär som dig... Fast jag sov till 12, tittade på tv till 16, sov igen till 20 och satte mig sedan vid datorn... men ungefär i alla fall :P

2009-01-20 @ 22:50:09
URL: http://lamadde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0