En kväll och massa kilo närmre helgen ;)

Sitter hemma hos Jeanine fortfarande, kollar lite på en film, the holiday, och sitter självklart vid datorn:D
Har fixat helgen nu! :D Tro det lr ej men det blir en resa till Gbg med Jeanine lite såhär impulsivt men ska bli grymt kul! :D Längtar lite måste jag få säga! Åker rätt tidigt så kommer ju va rätt seg när ja kommer fram men lätt värt! :D Träffa vänner och så, kan de bli bättre! :D

Åt en väldigt god middag innan igen:P jag som gjorde den igen faktiskt :D ja e ju en redig kock! ;)

jaja har inte mycke mer att säga ville bara dela med mig av den goda nyheten att det bär av till Gbg! så e de! Nu ska jag prata klart i telefon och sen ska ja la sova dårå! :D

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0