En månad till lov nu typ ju! =)

En helg som precis gått förbi och man kan väl säga att jag har haft fullt upp =) Det har vart en trevlig helg till stor del! =) Orkar faktiskt inte sitta och rabbla allt man har gjort och det är la inte så fullt intressant att läsa heller! :D

Man har ju blitt så illa tvungen till att fundera och tänka efter och jag har noll koll just nu känner jag! Har ingen aning om hur jag ska göra till nästa år, hur jag ens ska fungera nu. Så jag gör som jag brukar, stänger in mig på rummet och grubblar sönder tills jag känner att jag har fått det ur vägen och kan fungera som vanligt igen! =)

Håller på att tappa kontrollen och det skrämmer mig lite..

Kommentarer
Postat av: Bror

Det där med att grubbla sönder är inget bra, tro mig!

2009-01-20 @ 12:55:29
URL: http://bilderobubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0