En så fin tisdag! =)

Igårkväll innan jag somna så låg jag och fundera på hur mycket jag kan störa mig själv! :P Ibland, antagligen rätt ofta ;), kan jag framstå som väldigt ytlig och jag skäms faktiskt över mig själv och hoppas innerligt att jag inte är så ytlig som till och med jag själv kan tycka ibland! Nu känner jag bara skit samma, hur kul skulle det va om man ska gå och tänka igenom det man vill säga 10 ggr innan det kommer ut, skulle ju inte hinna säga det innan den andra personen bytt samtalsämne istället :P hehe :D

Var inte hyperfarligt trött imorse heller, lr a klart, tog mig en powernap vid fikat men jag kom upp i tid imorse iallefall! :D
Efter fikat så var det dags för min skräcklektion iallefall då, att läsa och förstå bibeln där vi studerar filippibrevet men det gick faktiskt bra idag! :D Sjukt nice! jag fick en variant av mallen vi följde förra gången och denna gången flöt det liksom, kom faktiskt nånstans och, lär och häpna, det var riktigt kul! :D hehe :D

Vid lunch fick jag ett efterlängtat sms och kändes sjukt gött att jag inte skicka först ida! ;) haha

Nej nu ska jag vandra igenom resten av dagen! :D

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0