Första försöket =)

Första inlägget iallefall, kommer inte satsa på att göra en sjukt snygg blogg som ska få massa läsare.
Den här bloggen är till för mig främst, sen delar jag gärna med mig av funderingarna som rör sig i huvet på mig.
Det kommer vara en kristen inriktning på bloggen eftersom jag faktiskt ÄR kristen och Gud är det viktigaste för mig och jag försöker leva mitt liv för honom. Alltså är han inblandad i de flesta av mina tankar och funderingar! =)

Skulle någon ha någon fråga om min tro så skriv den jättegärna i en kommentar så ska jag försöka svara på den så gott jag kan. Har inte allt klart för mig men att få frågor som jag inte har svar på är ju bara bra eftersom jag faktiskt kommer försöka hitta svaren på dom, var jag står i frågan och så vidare.

Som sagt det här kommer inte vara en sjukligt intressant blogg men det e ju kul att ni tittade förbi iallefall, gör det gärna igen! =)

Ha det gött!
† — Α&Ω

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0