Fredag

Tänkte skriva detta inlägget tidigare idag men kom på att jag faktiskt inte hade en aning om vad jag skulle skriva. Varför blir det alltid såhär, när man väl skapar någon ny internetgrej så måste man självklart in och fixa varje dag. Förstår inte riktigt varför man ska bli så beroende av allt! =)

Idag så hade vi första lektionen i "Mission i Sverige" och fick reda på massa info och statistik om Sverige, grymt intressant ändå! Tränat lyckades jag ta mig för att göra ida igen me :D Har ju fixat ett träningsschema dårå och än så länge så har jag hållt det, gjorde det igår men ändå! :D

Som sagt har jag inte mycket vettigt att skriva är alldeles för trött och i princip helt tom i skallen =) Så kan det gå ibland! Har ju kommit på en ny variant på framtiden nu då, ska ju antingen plugga till mattelärare i Sthlm lr försöka hitta ett jobb som ungdomsledare nånstans i Göteborgstrakten, snacka med en idag som tyckte att ja skulle plugga till lärare först så kan ja jobba sen om ja fortfarande känner för det så har ja ju en utbildning iallefall. Det låter väl vettigt, fast aa, vill jag verkligen stanna i Sthlm i 4 år till? Det är ju också en fråga man vill ha svar på!

Tänkte lägga in någon sån grej som jag svara på på min bilddagbok med så får ni veta lite mer om mig :P haha


 
SKULLE DU HELLRE...

1. Pierca näsan eller tungan? Tungan
2. Vara seriös eller rolig? Rolig tror jag, fast egentligen skulle jag nog inte vilja vara rolig utan att kunna vara seriös =)
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Grön
4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna :P
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrarna =)

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? Äsch! :P
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? - Vinter
4. Vänster eller höger? - Funderar vidare på den :P
5. Soligt eller regn? - Soligt, lite givet ändå :P
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanilj :P

OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? 23.54
2. Fullständigt namn? Anna Caroline Alkebratt
3. Vart vill du bo? Håller på att fundera på den, antingen Gbg eller Sthlm :P
4. Hur många barn vill du ha? 2 tror ja =)
5. Vill du gifta dig? Jo det skulle ja vilja nån gång =)
6. Rullar du spagettin eller skär? skär
7. Har du ätit sushi? Ja =)
8. Favoritglass? är inte så mycke för glass så den e svår :P
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? inga
10. Humör? lite trött men glad=)

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon?
2. Sjungit? ja
3. Blivit kramad? ja
4. Känt dig fånig? Nej tror ja inte
5. Saknat någon? ja, blir lätt så :P
6. Dansat galet? nej inte vad ja vet :)
7. Klippt håret? nej
8. Gråtit? nej
9. Ljugit? Nej det tror ja inte :)
10. Blivit kysst?

GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej
2. Har du hund? nej, de e ett bra tag sen nu :P
3. Tycker du att du är attraktiv? Ibland så :P
4. Sover du helst själv eller med någon? det beror på vem "någon" är :P
5. Tror du på spöken? nje




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sjukt söt bild lillasyster! :P

Kan du inte lägga upp ditt träningsschema? Är nyfiken och vill ha inspiration :P

2009-01-10 @ 13:00:01
URL: http://lamadde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0