Glass och ingen mer prövotid!

Okej idag har jag då haft mitt körkort i två år! :D Gryyymt! Känns bra, ingen mer prövotid! Tiden har ändå gått sjukt fort känns ju som om jag tog körkortet igår :P Egentligen kanske det här inte är nåt att fira fast det tycker jag så har gjort glass, två stycken en med dajm och en med mintkrokant, tycker att jag är värd det så att säga! :D Sen är det ju typ bästa glassreceptet! :D

Idag är annars en vanlig lördag, det är lugnt och man ska ju försöka till och göra lite mat sen mitt i latheten så att säga =) Ikväll ska ju i princip hela skolan till Marina på fest, ska bli sjukt kul..lr a hoppas ja ju iallefall! :P Det är lite utmaning med på något sätt, gäller att ha koll på sig själv! Men blire jobbit så vet ja ju vem ja ska ringa! ;) Ska iallefall ha min röda klänning som ja fick i julklapp av syster :D Sjukt nice! :D

Dags för o fixa lite mat nu tror jag så det inte blir så stressigt sen! :D

Ha det grymt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0