Grönt mintte och frusen mango! =)

Blev lite sovmorgon till att börja med, inte så bra kanske men riktigt skönt! :D Hade Gamla testamentet på förmiddagen och jag skäms la lite över att säga det men tycker inte att det är så sjukt kul faktiskt :P Bättre sen med 90 min sånglektion efter lunch :D Hade inte övat något på låten tills idag men det gick helt okej ändå tycker jag :) Har lite svårt för uppvärmningen, vi har ett komp på skiva som vi ska improvisera till typ, får sån fet blockering, känner sig kass! :P men det kan jag ta antar jag :P

Jaja, efter träning så skulle jag till affären för att handla lite, blev på storhandlingshumör när jag kom till affären så har handlat massa mat nu! :D woho! :D köpte mango med som man njutit av hela kvällen, köpte ju en sån vanlig färsk men så blev det en kartong frusen med som jag är inne på nu tillsammans med en kopp grönt mintte! :D underbart gott!

Fruktansvärt tråkig blogg idag känner jag, men seriöst, de spelar inte så stor roll :) Tvingar ingen att läsa direkt :P
Har faktiskt varit en rätt tråkig dag, när man bestämmer sig för att man ska hålla sig borta från en specifik sak en dag så blire så sjukt svårt, man tänker ju på det i princip hela dan istället =/ Det är ju kasst! jag är kass! :P haha Dagens sanning!

Har ju bokat hemresa för sportlov nu med kan ja ju berätta, så ni kan förvänta mig hemma 22-28feb =) har bokat in en klipptid där med och tyvär tre tandläkarbesök! :( det är ju bara stor sorg där! varför betala för att plågas! =/

jaja, tänkte ju plugga ida, därför man stanna hemma från konserten men kanske hoppar det iallefall :)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Åh, mango som är så underbart gott!! Det bästa är att sitta en sommarkväll med en stor skål mangobitar och bara njuta av livet :)

2009-01-16 @ 16:08:58
URL: http://barajeanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0