"Livet suger ibland men Gud är god!"

Det ä faktiskt den frasen som jag kommer ihåg starkast från predikan idag, och den e så sann! Jag kan verkligen bara må piss och känna hur allt går emot mig men så kommer Gud och visar på hur mycket han älskar mig på olika sätt! Det kan vara från att en vän hör av sig när jag känner mig som mest ensam till att bara få faktiskt ligga i min säng och gråta ut, och på något sätt få känna mig totalt omfamnad av Gud. Kan inte riktigt förklara den känslan, men det är typ lite som när man var liten och grät ut hos någon av sina föräldrar, helt underbart fast bättre! :) Ett liv utan Gud är helt otänkbart för mig, han är det viktigaste för mig eftersom han är det som ALLTID består! :D När allt annat kollapsar omkring mig så är han stadigt kvar i alla situationer och hjälper mig framåt!

Låter så sjukt klyshit kanske, men vad kan jag säga. Det är så jag känner helt enkelt! Gud har gett mig så mycket i mitt liv och jag är så grymt tacksam, sen är allt inte alltid en dans på rosor men då är jag bara ännu mer tacksam att jag har Gud vid min sida! =)

Konstig blogg idag faktiskt! Men sånt man får ta när jag kommit hem från ett underbart möte i en underbar kyrka! Om det inte vore för Passion Church hade jag antagligen inte pallat stanna i Stlm förra året! I love my Church! =)

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0