Onsdakväll i skogen :D

Idag så blev det ingen frukost igen men den extra sömnen gjorde det lätt värt! :D Första lektionen var faktiskt roligare än jag trodde att den skulle vara :O Hade förväntat mig att ja skulle få tristespanik men det var liksom intressant! :D Maten var dock inge vidare ida, fast inget personligt mot kocken har bara INGET till övers för fisk alltså! :D Blev en gitarrlektion efter lunch sen och det var väl kul, fast väldigt enkelt! men det kan ju va skönt ibland med såna lektioner med så inte allt är till panik i huvet! :D

Efter skolan så skulle jag ju dra hem till Jeanine då, men först så frossa ja o nåra till i skolan på min underbara glass! ;) hehe, inte HELT fel kan ja lova! Men klart man mådde lite illa där efter :P hehe :D Hannes ska ju stränga om min gitarr nu me kom vi överens om och det ska ju bli skönt att få det gjort! :D rätt surt att spela på en gitarr med bara en e-sträng :D

Kom till Jeanine till slut iallefall och vi börja kvällen med Pytt i Panna och dirty dancing 2, inte en film man kan se för ofta, blir ju frustrerad! :P haha var tvugna att neutralisera oss lite så då drog vi till med Björn Gustafsson-filmen, lite raka motsatsen så att säga ;) hehe :D

Efter ett väldigt trevligt telefonsamtal så sitter jag här i soffan hos jeanine och kollar på något skumt på ettan och där har ni min dag :P Hoppas inte jag skrev för mycket så att det blev jobbigt för nån att läsa ;)

Ha det gött! :D  

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Haha något skumt på ettan var en bra förklaring! Deras sexakt var också väldigt skum. ;)

2009-01-22 @ 10:09:25
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, ja det var kanske inte så lockande! :P

2009-01-22 @ 11:04:20
URL: http://ettkristetliv.blogg.se/
Postat av: Jeanine

haha nej, mindre lockande! :P

2009-01-22 @ 12:59:08
URL: http://barajeanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0