På väg till Sveriges framsida! =)

Sitter på bussen till Gbg nu, ska bli så underbart skönt att komma bort lite och att få träffa vänner och bara hänga! :)

Jag vill väl inte bli för personlig här egentligen, tänkte häva ur mig mer nu men jag tror faktiskt att det få stanna hos mig.

Ska vara framme i Gbg vid 2 och ska få träffa Tessan! Sjukt gött! :D Sen kommer Jeanine upp halv åtta och ska spendera resten med henne! :D Ska bli så underbart att träffa massa folk som jag träffar alldeles för sällan! :D  Kortaste blogginlägget men det skulle blivit längre från början kom bara fram till att jag inte vill dela med mig av allt! :D

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Vi ses snart! :) Du får hålla ställningarna i Gbg så länge tills jag är framme :P

2009-01-30 @ 15:52:24
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Sven

Hoppas Göteborgsresan blev precis så skön som du trodde den skull bli:)

2009-02-01 @ 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0