Paus från skolliv! =)

Har tagit en lite paus från Betel och begett mig till Jeanine i skogen igen ;P Skälet till varför jag säger skogen är för att jag faktiskt inte har någon koll på var hon bor :P Började med att handla lite mat och grejer som vi skulle kunna mysa på och sen när vi kom tillbaka var vi båda peppade för ett styrketräningspass med Carmen Electra och någon snubbe! =) Det var jobbigt men det gick fiiint! :D Kom på att vi inte handlat tillräckligt med skräp sen så tog bussen till affären, måste få tilllägga att vi sprang till bussen och jag blev inte andfådd!!! :D Är det inte underbart och väldigt chockerande! :P

Dags för matlagning när vi kom tillbaka och det blev lite pasta och köttfärssås, det blev faktiskt sjukt gott! :D Om jag får säga det själv då! ;) haha
Har bara legat och tagit det lugnt och käkat alldeles för mycket och glott på vänner resten av kvällen och nu börjar det bli dags för att komma i säng kanske! =)
Det har varit skönt med en kväll utanför skolan faktiskt, börjar bli lite mycket därborta ibland! Eftersom man bor där så kommer man i princip aldrig bort därifrån! =)

jaja, ha det gött! =)

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Skogen är rätt bra beskrivning faktiskt, eller småstadskänsla med villor, skolor och natur :)

Du är alltid välkommen ut till mig, vi kan ju behöva träna lite mer på styrkegrejerna så welcommen fler gånger :)

2009-01-28 @ 13:39:36
URL: http://barajeanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0