Praktik osv.

Ännu en gång kommer man till en inställd lektion och det är bara till att ta det lugnt en förmidda, man borde ju gå o lägga sig men när man väl har kommit upp så är det inte så lockande! Hade fått listan med praktikplatser i facket idag iallefall och jag kommer spendera en vecka i BORÅS! haha, aa får ju se hur det blir. Måste sluta vara så negativ men jag är faktiskt inte jättetaggad, kommer vara i Bodakyrkan iallefall om någon skulle ha någon koll på den. Kolla in hemsidan men den sa mig inte så mycket så det är väl bara att vänta och se. =)
Är ju nära hem iallefall så jag kan åka hem och fira pappsen när han fyller 50! =)

Det känns inte bra alls än så länge faktiskt men aa :P Jag är lite orolig att det blir som i Skarpnäck med, där man bara var ensam, min teamkompis var allt annat än social och jag fick helt enkelt klara mig själv, problemet i Borås är att jag verkligen inte känner NÅGON där så har ingen annan att vända mig till om det skulle bli jobbit. Men såfall rymmer jag hem lr te Gbg lr nåt, tar ju inte så lång tid med tåget! ;P hehe :D

Aja, ha det gött!


Kommentarer
Postat av: .... :D

Du vet ju att du alltid kan ringa till mig om du känner dig ensam.. det var ju ett tag sen nu ;)

2009-01-26 @ 22:54:20
Postat av: Carro

Väldigt svårt för förstår inte alls vem du e?

2009-01-27 @ 08:44:21
URL: http://ettkristetliv.blogg.se/
Postat av: Sven

Allt löser sej säkert, det brukar det göra :)

Om inte annat kan du ju be 50-åringen ta en sväng till Borås och hämta hem dej en stund:) Det är ju faktiskt bara 6,7 mil + retur. Sen är det nära, hyfsat iaf, till både Forserum och Huskvarna. Ja, ja det blir nog bra som sagt. Tror på dej :) :)

2009-01-29 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0