Sista raden..

Då är dagen snart över men tänkte att jag skulle skriva någon rad innan kvällens sista aktivitet :)

Fikade ju med Johanna innan och det var grymt härlit! :D det där med fika är ju underskattat, synd att det inte är gratis jämt bara! :P hehe Stannade till på Ica på vägen hem och köpte lite chips och cola som jag tänkte att ja skulle gotta i mig efter träningen och vilken lycka det blev, när ja närma mig kassan och snegla in till tidningshyllan så såg jag ett nytt nummer av "Hänt Bild", underbart! :D Finns det något bättre? Mycke bilder och lite text, PRECIS som det ska vara! ;)

Här sitter jag och frossar nu då iallefall, vilar kroppen efter ett pilatespass! :D Känns sjukt bra det här med träningen! :D Har fått in det till en liten rutin typ, är så stolt över mig själv! :D hehe :D

Har jag inge mer o skriva, skrev faktiskt innan ida också ;)

Ha det gött! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0