Sjukt bäst! :D

Vilken tur att jag och Jeanine hade vår första dejt där på cafeet ;) haha :D Det klicka ju till ju! ;D
Låg ett bra tag in på natten och tjöta om helgen och grejer, va lite sådär flickigt uppspelta men det var ju bara kul! :D Mindre kul imorse när det var dags att gå upp! :P hehe

Än så länge har en lektion gått och framför mig ligger än rätt så massiv dag! :P Men var ju underbart god lunch och efterrätt på det så har ju lite att gå på! :D
Ska iallefall ha musikteori om en halvtimme, sen är fika och sen måste jag tvätta och träna och förhoppningsvis hinna packa med innan jag ska på connect (cellgrupp) i Solna hos Cissi! :D bara för att jag är med i världens bästa connectgrupp! ;) haha När jag kommer hem därifrån så äre i princip dags att sova inför stora dagen! :D Kan inte riktigt förklara hur mycket jag ser fram emot helgen, att komma iväg lite och så! :D Underbart! :D

Nu har det ju blivit officiellt med syrrans förlovning med så då får man passa på att säga grattis! :D Nu kommer den där bröllopsperioden som man hört så mycket av men aldrig riktigt lagt märke till när alla gifter sig till höger och vänster. :P Sjukt kul! :D ska få vara brudtärna på bröllopet och så ska jag nog sjunga med! :D Sån grym ära känner jag! :D Woho!! :D

Jaja, nu äre snart lektion och jag ska väl fortsätta att få dagen att gå! ;)

hörs ikväll! ;)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Philippa

What??! :D:D



vad är det för tokbra nyheter jag hör? :)



2009-01-29 @ 15:27:34
URL: http://philippah.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag vet! superkul! :D

2009-01-29 @ 15:49:03
URL: http://ettkristetliv.blogg.se/
Postat av: Jeanine

Tänk vad ens värld kan vändas upp och ner över en fika :P Galet va trött jag var i morse, minns inte ens om jag sa något :P hahah!

Göteborg - here we come!

2009-01-29 @ 19:24:43
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodu... förstår att du känner dig hedrad av framtida uppdrag :)

Hoppas din helg ska ge dej mycket glädje:)



Kram och kram från lilla mej :)

2009-01-29 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0