Söndamorron! =)

Det va en grymt skön dag igår ändå =) Gjorde ju min glass, som jag sitter och käkar av nu btw, sjuukt god! :D Sen skulle jag ju laga lite mat, när jag väl tar mig i kragen och ignorerar min lathet och satsar på att göra nån god mat så är det sjukt kul! :D Antagligen till mångas förvåning så städade jag och Klin köket efter det :D Torka av alla bänkar, fixade disken, torka dom kakelväggarna och städa spisen och så, det vart faktiskt nästan roligt :P Skräms lite av mig själv, men det är kul att va duktig! :D

Nu sitter jag som sagt och käkar lite glass till frukost/lunch innan jag ska in till kyrkan :) Trots allt så ska det bli riktigt kul att gå dit! Har saknat kyrkan, har aldrig haft så mycket vänner i en kyrka! Det känns underbart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0