En födelsedag följd av ledig helg =)

Så igår fyllde jag som sagt år och Marcus var så underbar att han åkte hit över dagen, hade med sig en nalle och blombukett med så nu har jag ett substitut när det tar för lång tid innan vi ses ;)

Det var en bra födelsedag =) Fira bara med föräldrarna och Marcus igår då =) Fick smörgåstårta och sen så vila jag och Marcus massa innan maten på kvällen strax innan jag skulle till jobbet =) När jag åkte dit  så åkte han hem. Nu är jag vaken efter ett nattskift och på lördag åker jag kanske till min syster annars e de oklart med helgen =) Men det känns bra ska snart gå ner och lägga mig i soffan, titta på Sytycd som jag spelat in nu när jag jobba sen ska jag äta upp smörgåstårtan och så ida med =)

Men det blir nog skönt! =)

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0