En söndamorron =)

I fredagskväll åkte jag till min syster till slut, åt massa godis och sånt och titta på vänner och coyte ugly!=) Sen i lördas så kom Martin dit med och dom sjöng för mig när jag låg i sängen och så fick jag present och fint hemmagjort kort! =) Fick inlines!!! :D så efter ett Greys Anatomy så tog vi en liten runda och jag övade mig på att bromsa, det gick la sådär :P hehe men det var kul!! :D när vi kom tillbaka blev det lite mer tv innan vi åkte till A6 för jag behövde ju skydd om jag skulle åka, en snabbis in på Ikea innan vi kom hem och Madde gjorde pasta med kycklingsås =) Följt av supergod tårta!!! :D Det var trevligt och när jag kom hem hade klockan hunnit slå tio =)

Imorse har jag varit lite seg men nu sitter jag och försöker lyssna på en ljudbok, ska göra mig iordning lite snabbt och ut och åka inlines med Jannie!! :D det blir skoj!!

Ha det gött!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0