Har inte glömt!!..

Eller jo jag har nog faktiskt glömt att blogga lite =) Men har haft mycket för mig, massa jobb och sen var ja en helg hos mina föräldrar i husvagnen i Halmstad och nu har jag varit hos Marcus en helg med =) Har inte riktigt kommit för mig att sitta så mycket vid datorn! :P

Helgen har varit sjukt bra iallefall! =) Åkte i torsdas efter ett nattpass så var rätt så trött =) Men hade sovit några timmar och resten tog jag på tåget sen =) Tog en snabb fika med Jonas i stan innan jag tog tåget till Stenungssund där min älskling hämtade upp mig!! =)

Torsdan vart rätt slapp sen, vi  kolla på tv med lite folk och tog det bara lugnt innan vi gick och la oss! På fredagen vart det ju fint väder att ta vara på så då blev det stranden som gällde!! =) Jag invigde en bikini och tog första "riktiga" doppet i havet(ansiktet var aldrig under). Sen fick vi åka hem så jag kunde göra mig iordning för kvällen, skulle grillas med Marcus jobbakompisar=) det var trevlit, spelade kubb och jag fick ner den första pinnen!!! :D (den enda jag fick ner men ändå!) ;) Fick en present av marcus innan vi gick dit med!! =) Ett superfint halsband som jag hade på mig under kvällen! =)

Lördagen skulle vi fira min födelsedag! =) Fyller inte förän på onsda men jobbar ju då så! =) Vi tog en lång morgon och sen så blev det lite mat innan vi begav oss ut på äventyr ;) Nej men vi åkte till smedjan och hälsa på lite kort och sen skulle vi till Stenungssund för att ta en fika men de stängde typ 8min senare så vi köpte med oss istället! :D Ännu en underbar islatte fick jag tag på! :D hihi, på vägen hem så stanna vi på Ica för att köpa lite grejer så vi kunde göra en enklare hallontårta och den vart så god så god ska ni veta!! ;) Fick en till present med! =) En parfym, Puma, flowing lr nåt sånt =) Luktar väldigt gott! ;) Vi gjorde kanske inte så mycket men det var ändå en underbar dag för jag fick spendera den med Marcus!! =)

Söndagen lyckades jag få oss att sova länge igen!! :D hihi, vi hade liksom inte så mycket att göra innan vi skulle till bryggan för bryggmöte med Marcus kyrka på kvällen, det var någon som spela och sjöng och Marcus hade han om ljudet så jag fick vara med och hjälpa honom lite med det, okej jag kanske inte var så mycket hjälp men ändå! :P hehe När vi kom hem kolla vi på den där anna nicolefilmen och kolla på lite hotell i Malmö för ett besök i staden och japp vi ska dit i Augusti! =) Ska bli så mysit!! Gillar Malmö skarpt!! =)

Idag blev det brått och jag skulle hem =) Missa tåget i Stenungssund så fick skjuts till Gbg och nu väl hemma, ska jag snart jobba =) Kommer inte träffa Marcus mycket mer nu innan flytten, kanske inget alls, våra jobbscheman är lite för knasiga så det verkar inte funka!! :( Men vi har ju mobiler så jag klarar mig nog ändå! ;)

Ha det gött!!



Kommentarer
Postat av: Jeanine

JAA! Carro är tillbaka i bloggvärlden, stanna kvar här!!! :D

Kom du in på programmet som du ville? När flyttar du? :)

2009-07-21 @ 19:02:24
URL: http://barajeanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0